Monday 27 April 2015

FBI Rukavice - Kuhinja zaposlene žene

Bliži se kraj i ovom krugu FBI Rukavica u kom smo istraživali Tanjin blog - Kuhinja zaposlene žene. Tanjin blog je jedan od onih gde se osećate prijatno, nekako domaće. Nema kod nje mnogo kerefeka, sve je odmereno, nekako poznato, ali opet sa Tanjinim stilom. Svašta smo nešto probali od njenih recepata u protekla dva meseca. Kad god mi je trebala ideja za brzi ručak, išla sam kod nje. Častili smo se pitom od starog hleba , čorbom od sremuša , mariniranim krmenadlama ... A sledi ono što sam uspela i da slikam... (Za recept klik na naslov)


Paradajz čorba

Super brza i ukusna. Kod mene je sa pirinčem i ovo je jedan od onih recepata koji će biti stalno kod mene na meniju.




Posna proja

Fenomenalna! Nisam verovala da će nam se ovako dopasti, jer sam već imala iskustva (loša) sa nekim posnim projama. Ali ova je nešto sasvim drugo. Toplo preporučujem.

Brzi kroasani

Ovo nam je super došlo sinoć, kad smo se konačno skrasili kući, posle celodnevne skitnje. Nismo imali ništa konkretno za večeru, trk kod Tanje i nađem ovaj recept. Kod mene su sa filom od Nutele, par komada je ostalo i za Milicu da ponese u školu.

Bakine šapice

Kako ja volim ovakve recepte... Uživam i u njihovom spremanju i u degustaciji. Odlične!

Tanja, uživali smo! To je sve što ću reći...

5 comments:

  1. Draga Irena, hvala na probanju, lepim rečima i mnogo mi je drago što ti se sve dopalo! Veliki poljubac!

    ReplyDelete
  2. Uh šapice su divne i ja sam oduševljena brzim kroasanima.

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da si pravila sapice, a i sve ostalo je vise nego ukusno, kroasani mi se jako svidjaju (i tanjiric na slici:)).

    ReplyDelete
  4. Odličan izbor recepata i sve što si napravila izgleda odlično.

    ReplyDelete