Friday 5 September 2014

Keksići sa kikiriki puterom, medom i kokosom / Peanut Butter, Honey and Coconut Cookies

Nova tema - kikiriki puter! Tema stiže sa bloga Make it healthy! a u okviru igrice Ajme, koliko nas je! 
Meni, lično, tema baš baš odgovara. Kikiriki je i meni i dragom omiljena,a bogme i jedina grickalica, a deca obožavaju kikiriki puter. Iako ga ne volim baš onako direktno iz tegle, volim da spremam slatkiše sa njim. Imam već finu kolekciju kolačića koje volim, ali za ovu igricu htela sam da probam nešto novo. Odlični su...

Keksići sa kikiriki puterom, medom i kokosom
Please scroll down for English

Potrebno za oko 30 keksića:

  • 180gr kikiriki putera
  • 6 kašika meda
  • 140gr brašna
  • 1 kašičica sode
  • vanila
  • oko 100gr kokosa
Priprema:
Zagrejati rernu na 180C. Veliki pleh obložiti papirom za pečenje.
Umutiti kikiriki puter i med, pa dodati brašno, sodu i vanilu. Sve dobro promešati (ja sam umesila rukama) i praviti loptice veličine oraha. Uvaljati ih u kokos i poređati na pleh. Viljuškom ih pritisnuti (ne mnogo) i peći 9-10'. 

Peanut Butter, Honey and Coconut Cookies
Adapted from here

Ingredients for 30 cookies:
  • 180gr peanut butter
  • 6 tbsp honey
  • 140gr flour
  • 1 tsp baking soda
  • vanilla
  • about 100gr coconut flakes
Directions:
Preheat the oven to 180C. Line a big baking pan with parchment paper.
Whisk the peanut butter and honey, add the flour, baking soda and vanilla. Mix all together and shape dough into small balls.Roll them into coconut and place on baking pan. Press gently each cookie with a fork and bake for 9-10'.

6 comments:

  1. bas si brza. Odlican recept ! Heder je presladak .

    ReplyDelete
  2. Uh, vec su mi fino zamirisali sa slike, ne znam zasto ali pomislila sam da u njima ima i susama... mozda i ne bi bilo lose dodati malkice.:))

    ReplyDelete
  3. Već dugo nisam vidjela ljepše keksiće, a sigurno i jako fine

    ReplyDelete
  4. ti si baš brza, ja još nisam napravila ništa ali ću nešto da napravim ovih dana.Mi nismo baš veliki ljubitelji kikiriki putera i zato mi je malo problem šta napraviti.

    ReplyDelete
  5. Keksići su sjajni! Jako mi se dopadaju i moraću ih jednom probati...

    ReplyDelete
  6. Radila sam kikiriki putar, ali ništa od njega, tako da mi je baš fora tema. Super su keksići!

    ReplyDelete