Friday 6 December 2013

Meksički svadbeni kolačići / Mexican Wedding Cookies

Ili 'Russian Tea Cakes' ili ' Snowball Cookies'. Kako god ih zvali, meni su godinama unazad na top 10 listi omiljenih sitnih kolača. I ovoga puta skromni sastojci, a vreme pripreme minimalno. Konkretno, ove na slikama su pravile moje devojčice (toliko su jednostavni)...

Meksički svadbeni kolačići
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 220gr omekšalog maslaca
  • 250gr brašna
  • 50gr šećera u prahu
  • 120gr sitno seckanih oraha, lešnika ili badema (u originalu pekani,hmm)
I još:
  • šećer u prahu za valjanje pomešan sa puno vanilin šećera
Priprema:
Zagrejati rernu na 180C. Obložiti veliki pleh papirom za pečenje.
Umutiti maslac i šećer u prahu, dodati brašno i orahe i rukom umesiti testo. Praviti loptice veličine oraha i ređati u pleh (ostaviti malo razmaka između). Peći oko 17-20' tek toliko da ivice malo požute. Još vruće uvaljati u šećer u prahu. Zatvoreni u kutiji mogu dugo da stoje.

Mexican Wedding Cookies

Ingredients:
  • 220gr softened butter
  • 250gr flour
  • 50gr powdered sugar
  • 120gr finely chopped walnuts, hazelnuts, almonds or pecans
and:
  • powered sugar mix with vanilla sugar for coating
Directions:
Preheat the oven to 180C. Line a big baking pan with parchment paper.
Whisk butter and sugar. Add the flour and walnuts and knead the dough. Shape it into walnut-size balls and arrange in a pan (leaving a little space between). Bake for 17-20' just until edges start to turn yellow. Still warm cookies roll into powdered sugar. It keep long in a airtight container.
 

6 comments:

  1. Mnogo slatko izgledaju. Odavno imam u planu da ih pravim, ali pazi koliko sam bila vrijedna i odlučna da to uradim, kad sam sve do sad živjela u uvjerenju da je za njih potrebno mnoogo šećera i zbog toga sam i odlagala... Svašta od mene...
    Čuvam ovaj tvoj receptić!

    ReplyDelete
  2. Kada sam pročitala jednostavni za napraviti, nisam ni očekivala da budu zaista ovako jednostavni :)

    ReplyDelete
  3. Odlični keksići, ko stvoreni za blagdane :)

    ReplyDelete
  4. Bravo za curice, bas lep receptic (mislim da cemo vec za koju godinicu citati i njihove blogove:)). p.s.kesica sa keksicima je preslatka, divan novogodisnji poklon.:)))

    ReplyDelete
  5. odlični, bilježim ih za moje cure

    ReplyDelete