Monday 2 July 2012

Riblje pljeskavice / Fishburgers

Da se ne lažemo-ima posla oko njih.Treba skuvati i jedno i drugo,iseckati,pomešati i onda ono,po meni,najgore-paniranje.Na kraju,kuhinja izgleda haotično.Ali,lično,mislim da vredi truda,jer je ukus zilion puta bolji nego kod kupovnih,gotovih pljeskavica.Kao i uvek,u ovakvim slučajevima,ribu kuvam u mleku čime se gubi karakterističan miris ribe.Kod dece riba spremljena na ovaj način garantovano prolazi.

Riblje pljeskavice
Please scroll down for English


Potrebno:
  • 500gr fileta bele ribe
  • oko 400ml mleka
  • 500gr krompira
  • 3 kašike majoneza
  • 3 mlada crna luka
  • kora od pola limuna
  • peršun,so,biber
  • 1 kašika senfa
i još:
  • 2 jaja
  • brašno
  • prezle
  • ulje
Priprema:
U šerpu staviti ribu i naliti mlekom.Kuvati oko 5-10' da riba omekša.Dobro ocediti,a zatim ribu usitniti.
Posebno skuvati krompir,dobro ocediti,pa pokriti i ostaviti na pari da ispari sva voda.Ispasirati krompir kao za pire.Pomešati ribu,krompir,majonez,sitno seckan mladi luk,rendanu koru od limuna,peršun,so,biber i senf.Nauljenim rukama oblikovati pljeskavice.Uvaljati ih u brašno,umućena jaja i prezle.Pržiti na malo ulja da blago porumene sa obe strane.

Fishburgers

Ingredients:
  • 500gr fillets of white fish
  • about 400ml milk
  • 500gr potatoes
  • 3 tbsp mayonnaise
  • 3 spring onions
  • grated zest of half a lemon
  • parsley,salt,pepper
  • 1 tbsp mustard
and:
  • 2 eggs,beaten
  • flour
  • breadcrumbs
  • oil
Directions:
In a cooking pan,put the fish and pour enough milk to cover the fish.Cook for 5-10' until the fish is tender.Drain well and break into flakes.
In a separate pan,cook the potatoes.Drain,cover and let it steam to dry them out.Mash well.Mix the fish,potatoes,mayonnaise,finely chopped spring onions,grated lemon zest,parsley,salt,pepper and mustard.Using oiled hands, shape the mixture into the burgers.Dip each burger into the flour,eggs and breadcrumbs.Fry them in a little oil until slightly golden brown on both sides.



14 comments:

  1. Ovo mi izgleda jako fino i ne prekomplicirano za napraviti. Super receptić :)

    ReplyDelete
  2. Moram zapamtiti ovaj recept. Mi jako volimo ribu ali ponekad ponestane ideja... Odlicno!

    ReplyDelete
  3. Sjajan ljetni obrok iz neku finu salatu. Odlična ideja.

    ReplyDelete
  4. Ma, nije to baš toliko posla s obzirom na rezultat. A kao što vidimo i iz slika, rezultat je fantastičan!

    ReplyDelete
  5. jako mi se sviđaju i nisam ih dugo radila

    ReplyDelete
  6. Ti ubedljivo imas najbolje recepte od nas, i ovo je geniojalno. Radila sam pre par godina od bele ribe pljeskavice, i sto kazes ima posla ali se isplati.

    ReplyDelete
  7. Kao i uvek,odusevim se kada dodjem kod tebe!!UVEK imas SAVRSENE recepte koji su propraceni PRELEPIM fotografijama. <3

    ReplyDelete
  8. Da znaš da si me prestrašila s uvodnom rečenicom. Odmah sam pomislila da je izrada jako komplicirana i da ima puno posla. A kad tamo, to je puno manje nego što sam očekivala.
    Odlično su ti ispale i hvala što si nam otkrila recept.

    ReplyDelete
  9. hahahhaha, ajde konačno još netko :)
    Ja rijetko poham, dijelom jer, prženo kao nije zdravo, ali više jer, evo, konačno priznajem, mene pohanje izluđuje. Tufkaj amo, tufkaj tamo, otresi, milijun zdjela i vilica i ja uvaljana do zapešća :)
    Nikad nisam sama radila fishburgere, znala sam ih pojesti gotove, a onda zažmirim na oba oka na sastav, a i to nisam godinama i sad kad sam ih ugledala ovako svježe na tvojim fotkama, stvarno mi je došla želja! :)

    ReplyDelete
  10. Baš ima dosta sastojaka, al mi se jako sviđaju i baš sam nekako gladna kad ih gledam... :)

    ReplyDelete
  11. Odlicno izgledaju. Rezultat je najbitniji, a po slikama bih rekla da su preukusne:)

    ReplyDelete
  12. tako dobro izgledaju da me uopće ne plaši sav taj posao koji spominješ

    ReplyDelete
  13. Bez obzira što ima posla oko ovih pljeskavica mislim da se svaki trud isplati. Toliko dobro izgledaju da i u okus uopće ne sumnjam i rado bi ih vidjela i kod sebe na stolu .

    ReplyDelete
  14. Ovaj receptić mi je totalno promakao, ovo je divan način da "podvališ" djeci ribu ako je ne vole (npr. moj nećak). Odlično izgledaju!

    ReplyDelete