Thursday 17 November 2011

U gostima/Guest post

Čim sam videla ovaj recept znala sam da ću ga probati vrlo brzo i to iz više razloga.Prvo recept je sa bloga 'Food For Thought',čiji je autor Jelena.Svi koji posećuju ovaj blog znaju da je Jelena detaljna u svojim opisima i kod nje jednostavno nema greške.Drugo,svinjski vrat volimo,a naročito u kombinaciji sa vinom.I treće,priprema jela je jako brza.Sve u svemu,ručak nam je bio izvrstan,svi smo uživali.Jedino mi je žao što nisam spremila i domaći hleb,pa bi ugođaj bio potpun.Jelena,hvala na receptu!

MIŠIN RIJEČKI KROMPIR PRSTE DA POLIŽEŠ/
POTATO AND PORK CASSEROLE DRENCHED IN WHITE WINE



8 comments:

  1. Super si to napravila!Ma je Jeca extra, super objasni, vrlo detaljna...milina....

    ReplyDelete
  2. Sad me još i ti guštiraš. Možda napravim u nedjelju za ručak

    ReplyDelete
  3. Baš prste da poližeš! Divna izvedba, a Jelenine recepte inače obožavam, tu nema greške :)

    ReplyDelete
  4. Draga Irena, baš ti hvala na poverenju. Ja sam nekad preopširna u svojim receptima pa se nekad zapletem kao pile u kučinu. Sad si videla kako ovo ide i možeš sama da podešavaš količinu krompira, vina, da menjaš meso i što je najbitnije da daš recept svojim bližnjima poštoje jednostavan pa da te čeka gotov ručak. Idealan recept za muškarce.

    ReplyDelete
  5. Divne fotke a i rucak za cistu peticu!;))))

    ReplyDelete
  6. Ma ovo je predobro, bas si nam to lijepo prezantirala!

    ReplyDelete
  7. O da, i ja videla ovo kood Jece... :) Fenomenalno!!!

    ReplyDelete
  8. Divila sam se ovom jelu kod Jelene, a sada se isto tako divim i kod tebe. Odlično si ga pripremila i jako lijepo prezentirala !

    ReplyDelete